♥allang2 dah visit tue, sila lah click cni plak hokayyy..♥

Monday, August 22, 2011

♥SAYA YANG MAKIN MENGURUS-MENGERING-MENGECIL♥

Assalamualaikum
hai kengkawan!
uwaaa..
seryess tensen bila tengok berat badan!
macam nak baling je penimbang tuh
kat dinding, bia hancur, jadi keping2
pastu nak pijak2, jump2 kat atas dia
muahahaha...!!
~menunjukkan kegeraman yang terlampau~
grr..macam lah penimbang tu saya punye,
padahal penimbang boss!
ala, paling2 pon bagi cuti free utk
selama-lamanya
tak pon kene campak kat lua umah
(kalau penimbang tu yang my mOm pnya la)
~fine, tak jadi buat perkara tersebut~

berat saya nih kengkadang
turun 1 kg, kengkadang turun 2 kg
jangan esok turun 3 kg pulak dah la..(--")
actually normal lah kalau setakat turun
sekilo dua tuh bulan2 puasa cenggini.
tapi di sebab kan
saya yang dah memang turun berat badan
since b4 ramadhan lagi..
tu yang makin parah sikalang..
seryessssssssss
TAKDE SELERA..(--")
grr..

asalkan waktu angin kuat nanti saya tak jatuh,
so, consider okay lah tu!
ataupon kalau ada baby tolak, saya
masih terpacak, dan tak tergolek..
okaay wat!

ahhh..apa yang saya merepek nih..
dah2..bye!

5 comments:

  1. haha saya plak cepat naik..bln2 posa ceni pon blh naik..telebih berselera..hehe..jom kita tukar badan..

    ReplyDelete
  2. Time raya bantai makan byk2.hehehe..confirm neaik balik berat badan

    ReplyDelete
  3. bilakah berat aku nak turun? haish. tragis aku ni.

    ReplyDelete