♥allang2 dah visit tue, sila lah click cni plak hokayyy..♥

Friday, September 16, 2011

♥SELAMAT HARI RAYA (HARAP-HARAP BELUM TERLAMBAT)♥

ASSALAMUALAIKUM..
haha.. ni entry kedua saya..
suka hati lah..
nak baca silakan takmo baca tak paksa sayang uit! :P

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI SEMUA..

hihihi..
walaupun saya TERsangat lah lambat,
~siput pon tak lambat macam saya~

bukan apa, waktu-waktu sebegitu harus
dimanfaatkan bersama insan2 TERsayang..
tak gitu you ols..?
blog bole hold jap, tapi dorang
memang tak kan hold lenlama kat kampung nih..
happy moment together with family is
TOO precious for me.
.titik.

seryess BEST sangat raya tahun ni..
BEST macam orang yang baru kawin
~haha..tentiba je cakap pasal kawin~
chill..!

tema tahun ni, GREYISH
haha..pucat..?
so what, ktorang yang pakai bukan you all :P
grr..tapi memang agak pucat pon, (--")
tapi nak wat macam mana dah saya yang TERpilih kaler tu..
so, mereka-mereka cuma mengikut lah..
kesiankan mereka-mereka.. :)
alaaa..xpe2, next raya kita kasi silau abes mata-mata
wakakakaka :D

dah, malas nak membebel manyak2,
jum layan!

mereka-mereka sangat comell kan..?
ye, mesti la ikut muka cikcu dowg..
hahaha :P

ini kami adik beradik!
walaupun saya yang paling muda,
tapi saya macam yang paling besar saiz..
kikiki :P 

kite saaaaaaaayang mama kite!

one whole big family
yeaaahh!
<HAPPY GREYISH>

No comments:

Post a Comment